پرسپولیس زلزله

برخی افراد در این تیم هستند که خیلی کثیف هستند اما خودشان را خوب نشان می دهند.زمانی دیدم که از مدیرعامل گرفته تا سرمربی و کاپیتان سر مردم کلاه می گذاشتند

پبروز قربانی بد جایی کری را به فرهاد مجیدی باخت . این مدافع سابقا ملی پوش که بعد از جدایی از استقلال به سه تیم مختلف رفته بعد از بازی تیم سابق اش را به مسائل فرامتنی متهم کرد.
پیروز پس از شکست تیمش مقابل استقلال اظهار داشت:بالاخره آدم باید شانس هم داشته باشد.بعضی ها همه جوره شانس دارند و خیلی کارها می توانند انجام بدهند.گاهی هم برخی مثل ما شانس ندارند و کارشان هم پیش نمی رود.

وی درباره قضاوت محسن ترکی گفت:مگر رفیعی و کریمی از داوری خداحافظی کردند چه اتفاقی افتاد.ترکی هم تجدید نظر کند و خداحافظی کند.داور به بازیکن ما می گوید حرف نزن و صحبت نکن.او باید افتخار کند که برای ما داوری می کند.داور با استقلالی ها مهربان بود.بالاخره تیم ما هم تیم جوانی است و استقلال و پرسپولیس نیست که از تجاربش استفاده کند.

قربانی درباره حضورش در استقلال گفت:دورانی که در استقلال بودم،تاریخی بود که تمام شد و خیلی خوشحالم که حتی به این تیم فکر نمی کنم.استقلال تیمی است که پشت پرده زیاد دارد و من مانند برخی نیستم که مسائل پشت پرده ام زیاد باشد.واقعا برای مردم ناراحتم که این قدر ساده هستند.شاید هم الان هواداران استقلال ناراحت شوند که علیه دو چهره محبوبشان حرف می زنم اما فکر می کنم وقتش رسیده است که مردم هم با چشم بازتری به مسائل نگاه کنند.

وی ادامه داد:برخی افراد در این تیم هستند که خیلی کثیف هستند اما خودشان را خوب نشان می دهند.زمانی دیدم که از مدیرعامل گرفته تا سرمربی و کاپیتان سر مردم کلاه می گذاشتند.این مردم گناه دارند.نمی دانم چرا هر جا کم می آوریم از آنها حرف می زنیم.شاید استقلالی ها از دست من ناراحت شوند اما مردم نباید اجازه بدهند هر کسی کم آورد،از آنها سو استفاده کند.خدا ناصر خان را بیامرزد.خیلی چیزها از او یاد گرفتم.او پشتش به هیچ کسی گرم نبود و همیشه می گفت نباید پای مردم را وسط بکشیم.متاسفانه عده ای از مردم ساده هستند و به ورزشگاه می آیند،فوتبال را نگاه می کنند و از آن لذت می برند.اگر می دانستم فوتبال کثیف است،10 سال پیش از استقلال می رفتم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: